(079) 346 26 26

Toneellaan 1
2725 NA Zoetermeer
Postbus 3015
2700 KJ Zoetermeer
info@llz.nl

(079) 346 28 86

Europaweg 151
2711 ER Zoetermeer

Klantervaringen

Goede zorg en klanttevredenheid staat bij ons voorop. En wie kan nu beter vertellen hoe onze kliniek wordt ervaren als onze cliënten zelf. Wij laten er graag een aantal aan het woord.

Rilana (borstverkleining januari 2017)

“Ik had al jaren klachten in mijn rug en schouders waar ik graag vanaf wilde. Mijn fysiotherapeut en een collega wezen mij op de mogelijkheid een borstverkleining te laten doen in het LangeLand Ziekenhuis. 
De plastisch chirurg was een schat van een mens, zij gaf mij het volle vertrouwen dat het goed was om de operatie te gaan doen en ze stelde mij gerust.

Na dit eerste gesprek ging het heel snel. Op één dag had ik afspraken met de narcotiseur, de apotheek en met een assistent voor een bh-meting. Alles op één dag vond ik erg fijn. Een paar dagen voor de operatie ben ik gebeld met de vraag of het goed met me ging. Ook hebben we toen alle stappen nog eens doorgenomen. Dat gaf mij vertrouwen.

Op de dag van de operatie werd op de OK iedereen netjes voorgesteld en werd alles nog een keer uitgelegd. De chirurg besprak met de rest van het personeel wat er gedaan moest worden. Duidelijk was dat er geen enkel risico werd genomen. Bij een complicatie zou direct worden gehandeld.

Na een nachtje mocht ik al weer naar huis,  maar ik kon daarna altijd bellen.

Ik ben nu acht maanden verder en ben heel gelukkig. Ik heb geen klachten meer in mijn rug en schouders. Ik raad dit iedereen met dit soort klachten aan!“

 

Anoniem (borstverkleining 2017)

'Zelf kamp ik al jaren met negatieve gevoelens rondom de omvang van mijn borsten Een goede kennis onderging een borstreductie in het LLZ. Ze was extreem enthousiast over de werkwijze, de arts, de begeleiding en de resultaten. En ook niet onbelangrijk; alles werd vergoed door de verzekering. Ik besloot een afspraak te maken. Tot mijn verbazing kon ik al binnen een week terecht. Erg prettig als het om zo’n gevoelig onderwerp gaat!

Tijdens het gesprek ging de arts bijzonder professioneel om met mijn negatieve gevoelens en eigenwaarde.  Ze heeft mij uitstekend geïnformeerd over de gang van zaken in de aanloop naar de mogelijke operatie, ze was erg eerlijk over de te verwachten resultaten en ze was open over mogelijke risico’s.

Binnen enkele dagen waren de gegevens al bij de verzekering binnen. Ik heb geen seconde omkijken gehad naar de administratieve afhandelingen. Alles werd geregeld vanuit het ziekenhuis.
Vanaf het moment dat ik voor het eerst bij de huisarts was geweest, tot aan de operatie,  zat er nog geen maand tussen.

De operatie is uitstekend verlopen! Ik heb een prima begeleiding gehad in het ziekenhuis en op de momenten dat mijn zenuwen opliepen, waren daar de woorden van begrip en kalmte van het personeel.
Het na-traject is ook uitstekend verlopen. Er was meer dan genoeg ruimte voor vragen. Na 4 weken waren de resultaten al zo fantastisch dat ik niet meer terug hoefde te komen, tenzij ik daar zelf behoefte aan had. Dat was niet meer nodig.
De herstelperiode heb ik als pittig ervaren voor mijzelf, maar ook voor de omgeving. Ik was erg blij dat ik vooraf zo realistisch hierover geïnformeerd was. Ik was er op voorbereid.

En al vanaf de eerste dag ben ik ZO blij met de resultaten! Het is duidelijk dat er littekens zijn, die ook altijd zichtbaar zullen blijven. Maar dat valt in het niet bij hoe tevreden ik nu ben over de omvang en de vorm van mijn borsten! Ik ben van cup 85H naar 85D gegaan.
Ik ben zo blij, ik durf weer kleding te dragen die ik nooit aan kon, ik voel me weer vertrouwd met mijn eigen  lijf en ik ben trots op mijn mooie borsten!'

voor de borstverkleining  na de borstverkleining

 

 

 

Logo Langeland

Het LangeLand Ziekenhuis gebruikt cookies om de site (beter) te laten werken. Lees meer informatie over dit onderwerp.